Ivica Ivančić
Autor:
Ivica Ivančić

Voditelj razvoja poslovanja

Microsoft Dynamics CRM 2016 je stigao!

  • 10.12.2015

Ovih je dana javno objavljena dostupnost nove verzije Microsoft Dynamics CRM proizvoda, i sa veseljem najavljujemo verziju 2016. U brojnim novostima koje Microsoft predstavlja u službenim i neslužbenim materijalima izdvajamo nama najprimamljivije dijelove, za koje se veselimo da ćemo testirati, te ukoliko se pokažu najave istinite i implementirati svojim korisnicima.

Sve nove elemente proizvoda, Microsoft referencira u zadnje dostupnom Release Preview vodiču.

Cortana Analytics Suite

Ugrađena integracija Dynamics CRM sustava sa Microsoft Machine Learning sustavom, dobivamo elemente sa kojima Microsoft ozbiljno napada do sada nedodirljive funkcionalnosti najvećeg konkurenta u domeni prediktivnih modela u prodaji. Očekivanja su velika, u smislu da će sustav prediktivnim ugrađenim modelima prezentirati prodajnim savjetnicima koji su proizvodi koje trebaju ponuditi kojem korisniku u trenutku interakcije (cross-sell recomendation).

Uz prodajni modul, ova integracija dolazi do izražaja u modulu korisničke podrške (automatsko prepoznavanje sentimenta, baza znanje), te naravno u kompleksnim područjima marketinga gdje očekujemo značajne pomake u dinamičkom određivanju korisničkih segmenata.

Unified Service Desk v2

Nastavljene su investicije u ovom području, te je odnedavno dostupna verzija v2 rješenja koje omogućava izgradnju fleksibilnih rješenja za agente u kontakt centrima. Već u prvoj verziji ovog rješenja prepoznali smo značajne prednosti korištenja ovog razvojnog okruženja u kreiranju agentskih aplikacija koje objedinjavaju kako telefonske sustave, tako i podatke iz nekoliko raznih sustava, te u unificiranom sučelju omogućavaju agentima rad u paralelnim sesijama. Više informacija na: https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=50355

Surveys

Dugo očekivani, redizajnirani,  modul za anketiranje napokon nam je dostupan bez potrebe za integracije sa trećim pružateljima usluga. Microsoft je u svoje rješenje napokon odlučio integrirati kvalitetno rješenje za anketiranje – prilagođeno za nekoliko oblika komunikacije  - primarno – web forme (optimizirane i za mobilne uređaje), no jednako tako i za agentsko anketiranje putem telefona.

Dizajniranje obrazaca u potpunosti je integrirano u sučelje, a uključuje i popularne elemente kao star ratings, smajliće i sl.

FieldOne Sky

Nakon nedavne kupovine tvrtke Field One, Microsoft je uključio u novu verziju proizvoda potpuno nove elemente za upravljanje servisima na terenu. Nadamo se da je došao kraj našim custom nadogradnjama CRM sustava u ovim područjima, te da ćemo se moći u potpunosti osloniti na nova rješenja unutar proizvoda. Uz nove entitete, i grafičke elemente sučelja, unutar rješenja nalazimo sustav za scheduliranje radnih naloga, prilagođen kako za korisnike na računalima, tako i na većini mobilnih uređaja.

Iako za sada dostupan samo za korisnike CRM Online sustava, sa veseljem očekujemo i spuštanje ovog dijela na onPremise korisnike.

CRM Mobile

Uz nekoliko novih funkcionalnosti u mobilnom pristupu CRM sustavu, najviše pozdravljamo mogućnost Offline rada, te pristupanju dokumentaciji pohranjenoj na SharePoint ili OneDrive for Business repozitorijima.

I za kraj...

U trenu pisanja ovog članka nemamo točne datume dostupnosti ovog proizvoda, imamo samo okvirne datume koji kažu da svi novi korisnici sustava Microsoft CRM Online od ovih dana počinju sa korištenjem verzije 2016. dok će postojeći korisnici CRM Online verzije postepeno prelaziti na novu verziju. Nepoznat je datum objave za OnPremise korisnike, imamo samo naznaku „početkom 2016.-te godine“.

I bez obzira što se čini da praćenje verzija ponekad više nema smisla (jednostavno su prečeste promjene naziva), drago nam je prepoznati nastavak investicija Microsofta u područje razvoja CRM proizvoda. Ne samo da se investicije odnose na razvoj novih i poboljšanja postojećih elemenata, poglavito se ovo osjeti u integracijama sa svim ostalim Microsoft i ne-Microsoft softverskim proizvodima. Zahvaljujući ovome, danas imamo na raspolaganju gotove integracije prema: pružateljima slanja SMS poruka, pružateljima personalizacije i slanja masovnih e-mail poruka, veliki broj integracijskih modula za treće softvere, gotove modele izvještaja i sl.

Kompletan trud Microsoft tima svakako je prepoznat i od strane vodećih nezavisnih analitičkih kuća, koje će sigurno dodatno „nagraditi“ sav trud boljim pozicioniranjem, već ionako zavidnog statusa na izvještajima. Kao primjer: Gartner Magic Quadrant for Sales Force Automation (July 2015).

Izvor: https://www.microsoft.com/en-us/dynamics/analyst-coverage-awards.aspx

Popularne teme
.NET ABAP ADFS Agile Always On Anemic Model Angular Azure Backbone BI Bootstrap building people business inteligence Business Intelligence Change Chrome CI CITCON Claims compile continuous deployment Continuous Integration CSR d3js data visualization DDD dekompozicija dependency injection dinamička forma dinamički parametri dinamički query distribuirani razvoj Domain-Driven design DOP društvena odgovornost edge-based video analytics Eliminating waste enkapsulacija enterprise razvoj softvera ERP ETL Excel FIORI Frontend game Geopackage GPKG GIS Git Groovy heat map HICCUPS Hichert HTML IBCS interoperability IoT IPSO izvještavanje java JavaFX Javascript Jazz Build Engine JBE Jenkins jquery jqueryui jsfiddle JVM Kaizen Kanban KING ICT Kingovci Knockout kvaliteta leadership Lean M language Management Maven Metodologija microservices Microsoft mobile Mobility moć monday game NetWeaver network nodejs OGC OKR open source optimizacija organizacija organizacijska struktura OutOfMemoryError outsourcing paginacija Performance performanse PERT PMI podatkovni skup pouzdanost Power BI Power Map Power Pivot Power Query Power View pretraga proces procjena Product Owner programming proizvod Project manager projektni plan radar Rational Team Concert razvoj tima resize responsive charts REST retrospektiva Rich-Domain model Roko Roić rolling wave planning RTC SAP scale scatterplot chart Scrum scrum team scrum tim service boundaries single responsibility principle Single Sign-On smart metering SoapUI social responsibility softver Software Software Testing Club Spring Boot SQL standard sustav videonadzora svg Team team building team development terminski plan Testing tim timesheet timovi Toggl.com touch transakcijski nadzor tražilica Visual Studio vodstvo vodstvo leadership moć društvena odgovornost DOP social responsibility CSR vođenje projekata WBS Web Zagreb STC

PRIJAVA NA NEWSLETTER

Najnovije novosti iz ICT svijeta